Страницы: 1 2 3 След.
Ответить

Помогите !!!!!!!!!!!!!! новичку

Що таке "автоматизовані торгівельні системи" , витрачяти на них гроші чи ні ? Як спрогнозувати ситуацію на валютному "базарі"? Яка стартова сумма має бути для того щоб новачок почав торгівлю? Скільки разів треба збанкрутіти щоб мозок став на своє мсце ? Яка різниця між "трейдером" та "брокером" ? Дякую за увагу ;)

И кем нужно стать чтоби зароботать денег ... Брокером или Трейдером ?

Правопис даних повідомлень і велика кількість смайликів наводять на думку, що писала дитина років 10-12! Про суть я мовчу..., хоча і сам чайник...

Ви праві, але на питання ви не відповіли, а просто хотіли мабуть "випендрится"

Цитата
RosПравопис даних повідомлень і велика кількість смайликів наводять на думку, що писала дитина років 10-12! Про суть я мовчу..., хоча і сам чайник...

Я теж так подумав. :grin:

Цитата
zauz_agytiВи праві, але на питання ви не відповіли, а просто хотіли мабуть "випендрится"

Школу спочатку закінчіть,а потім прийдете... :wall:

Вся проблема,в тому що ви навіть рахунок на себе відкрити.Відкриття рахунків,на підставних людей,та батьків.Не зажди допомагає... :pardon:

Ці проблем - не проблеми !!! Хтость може дати змістовну відповідь ? :eek:

( не дескредитуйте себе ! Можливо критикуючи інших ви почюваєте себе краще але це не сайт по підняттю самооцінки зарахунок інших ) Просто дайте повноцінну відповідь !!!

Я так бачю, що повноцінної інформації ви дати неможите !?! Чому взагалі щось писали ?

Гаразд,дам змістовну відповідь,по всім пунктам...
Цитата
zauz_agytiЩо таке "автоматизовані торгівельні системи"

Радник,в якому втілена ваша стратегія.та торгує замість вас.
Цитата
zauz_agytiвитрачяти на них гроші чи ні ?

В кожного своя думка,моя думка не витрачати, краще навчитися та зробити самому.Тому що простіше кота в мішку купити,аніж нормальну МТС.
Цитата
zauz_agytiЯка стартова сумма має бути для того щоб новачок почав торгівлю?

Символічна сума,яку не шкода витратити.Хоча б 1 долар.
Цитата